JAK JEDNODUŠE NAKOUPIT NA HERBAVIS.CZ ?
1. OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ :
Objednání zboží Herbavisu je velmi jednoduché:
- Vyberete si produkt, který chcete koupit a kliknete na ikonku " Do košíku "
- Vyskočí Vám okénko s otázkou, jestli chcete " Pokračovat v nákupu " nebo přejít " K pokladně "
- Pokud jste vybrali tlačítko " K pokladně " zobrazí se obsah Vašeho košíku
- V dalším kroku si vyberete dopravu a způsob platby
- A v posledním kroku už jenom vyplníte kontaktní údaje a potvrdíte kliknutím na " Odeslat objednávku "
- Tadaaaa! Pak už se o nic nemusíte starat a my Vám vybrané přírodní produkty pro Vaše zdraví zašleme :)
P.S: Snažíme se naším klientům vyjít vstříc, takže když budete mít jakýkoliv problém s vytvořením nebo odesláním objednávky, neváhejte nás kontaktovat mailem (info@herbavis.cz) nebo telefonicky (+420 730 802 504) a my Vám rádi pomůžeme.
2. POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY :
O přijetí a jakékoliv změně statutu objednávky (přijetí, expedice) budete vždy informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme kontaktovat.
V případě, že Vámi objednané zboží nemáme momentálně skladem, budeme Vás rovněž kontaktovat.
3. STORNO OBJEDNÁVKY :
Závazně odeslanou objednávku je možné stornovat následující den do 12.00 hod., a to výhradně zasláním emailu na info@herbavis.cz. Při zrušení objednávky prosím uveďte Vaše jméno, e-mail a číslo objednávky.
4. DODACÍ LHŮTA :
Objednané zboží expedujeme do 4 pracovních dní od objednání. V případě, že objednané zboží není skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat ohledně dalšího postupu.
5. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ :
Kupující učiněním objednávky závazně stvrzuje, že akceptuje obchodní podmínky prodávajícího. Vztah mezi kupujícím a prodávajícím se řídí všeobecnými obchodními podmínkami uvedenými na internetovém eshopu společnosti Herbavis, které jsou zároveň pro obě strany závazné.
6. VRÁCENÍ ZÁSILKY :
Chce-li kupující vrátit celou zásilku, která je úplná a nepoškozená, může tak učinit bez udání důvodů do 14 dnů po obdržení zásilky. Zboží je nutné vrátit i s fakturou, která bude stornována. Zásilka musí být neotevřená, nepoškozená a kompletní.
7. REKLAMACE :
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti v souladu s platným reklamačním řádem.